MISSATGE PER A LES NOIES I NOIS DE 5è (CLIQUEU)


Hola nois i noies de 5è!!

Com va tot?

Com que no ens podrem veure en uns dies, hem pensat que podem mantenir el contacte a través del blog. Què us sembla? 

Ens podeu explicar com porteu les activitats que us vam donar el darrer dia que ens vam veure, preguntar si hi ha coses que no enteneu i sobretot quines coses esteu fent aquests dies que estem tots i totes a casa. De ben segur que esteu deixant volar la creativitat !!!  

També podeu mirar al blog les activitats que hem fet aquest curs i escriure algun comentari.

Animeu-vos i escriviu-nos. Rebrem amb molta alegria els vostres missatges.

Destitgem que estigueu mot bé.

Estem en contacte!!!

Petons i un forta abraçada virtual!!  

Àlex i Carme

Comentaris

  1. Hola soc el Gerard Batista us desitjo que estigueu be tots un peto volador 😚😚😚

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gerard! Quina alegria rebre el teu missatge. Com va tot? Una abraçada virtual!
      Carme

      Elimina
    2. Hola!, Jo i la meva família estem bé. Tinc ganes de veure a tots/es companys/és. També faig els deures, escolto música, llegeixo, exercici, manualitats,... petonarros a tos/és.

      Elimina
    3. Hola Hugo! Me n'alegro que tots estigueu bé. Jo també tinc ganes de veure-us a tots i a totes!!! Quan tinguis temps ens pots explicar quina música escoltes, o què llegeixes, ensenyar-nos alguna manualitat... Mirarem la manera de fer que ens pogueu enviar correus!!! Petons

      Elimina
    4. Escolto paròdies de futbol i música comercial. Estic llegint el llibre d castellà: " Ben quiere a Ana". Petons

      Elimina
    5. Petó volador rebut Gerard! i l'ukelele com el portes Hugo? Què bé saber de vosaltres! una abraçada!

      Elimina
    6. Molt bé Hugo! No sé si tothom es va emportar el llibre "Ben quiere a Ana" però em sembla genial que el llegeixis. Quan tornem ja en parlarem!!!.

      Elimina
  2. Hola soc l'Iván, últimament em dedico a parlar amb el Lucas desde una app que es diu Hangouts i juguem, parlem...
    També us desitjo uns bons dies, ja que no us puc veure. Adéu 🐷🐷.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què tal Iván? I aquesta aplicació que dius permet parlar amb més d'una persona? Ja ens explicaràs! Diga-li al Lucas que ens saludi.
      Bons dies també per a tú. Una abraçada,Carme

      Elimina
    2. Molt bona idea aquesta de la APP Iván! Una abraçada ;)

      Elimina
  3. Hola a tots/ es jo vaig fen els deures i llegint un llibre tinc moltes ganes de veureus a totom ja si guin companys/es porefesors/es un abraç molt fort i un petonet:POL BLANCH

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pol! Quin llibre estàs llegint? Jo també tinc ganes de veure-us. Una abraçada i petons virtuals! Carme

      Elimina
    2. Hola Carme soc el Pol i m'estic llegint el llibre de Víctor i els vampirs, i amb el meu germá em fet puzles 3D com el Camp Nou i la Torre Eiffel.

      Elimina
    3. Molt bé!! Aprofiteu per llegir i fer activitats que mai tenim temps de fer. Ara és el moment! Records a l'Aleix!! Carme

      Elimina
    4. Molt bé Pol! gaudiu en familia i records a l'Aleix també. :)

      Elimina
  4. Hola Carme/Alex, estic cansat del coronavirus, de moment estem bé. Vaig bé amb els deures que ens vau manar y també amb el jocs de taula. Mai vaig pensar que estranyaria l'escola. A falta de pati, xuto la pilota en el menjador. Una abraçada virtual. Alejo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aiiiii Alejo!!! Jo també estic cansada d'aquest virus. Aviat acabarà tot això ja veuràs. Jo també trobo a faltar l'escola i a vosaltres! Qui anava a pensar que això passaria...
      Me n'alegro que estigueu tots bé. I això de xutar la pilota al menjador com ho porten els teus pares? Ves amb compte!!! Abraçada i petons virtuals. Seguim parlant... Carme

      Elimina
    2. Hola Alejo! Me n'alegro que estigueu bé! A quins jocs de taula jugues? Vigila no trenquis res amb la pilota :P Una abraçada!

      Elimina
  5. Hola soc el Marcos Magdalena, m'agradaria tornar a lescola per sortir al carrer una estona. Tambe m'agradaria tornar a la escola per veure als meus companys i als mestres. Demoment estem be a la meva casa pero estic una mica asustat perque la meva mare traballa a un supermercat. Una abraçada virtual i que estigueu tots be i sans.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marcos! A mi també m'agradaria tornar... Me n'alegro que estigueu bé i no et preocupis que tot anirà bé i a la teva mare no li passarà res. Diga-li que és molt valenta i fes-li un petó de part meva. Anem parlant!!! Una abraçada forta. Carme

      Elimina
    2. Hola Marcos! Jo també tinc ganes de tornar...però ara ens toca ser responsables i cuidar-nos. Ànims i no t'espantis, que això passarà aviat. Una abraçada :)

      Elimina
  6. Hola soc la Antonella estic fent el deures y tambe estic molt aburrida de no veure als meus companys ,la meva familia esta be y crec que es bona idea al que heu dit profes una abraçda molt forta y molt petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Antonella! Tens raó es molt avorrit estar tot el dia a casa. Me n'alegro que estigueu tots bé i que t'hagi agradat la idea que hem tingut. Seguiu mirant el blog i el correu que posarem més coses!!! Petons bonica. Carme

      Elimina
    2. Hola Antonella! Me n'alegro que estigueu bé! Com diu la Carme estigues atenta al blog que aviat hi haurà novetats! Molts petons :)

      Elimina
  7. Hola Carme, soy el Oliver. Nunca pense que diria esto. ¡PERO NECESITO VOLVER AL COLE! Ya he hecho los deberes, me queda castellano, pero me da palo.
    Cuando tengo un rato y mi madre me deja o no esta por que esta trabajando. Juego a la play con mis amigos del cole. Hago manualidades con mis hermanas.
    Estamos todos bien, sin poder ver a mis abuelos, por que son mayores. Pero hacemos videollamadas. Y un poco asustado, por que mi madre trabaja limpiando el aeropuerto y alli hay muchos virus.
    Un abrazo para todos y que podamos vernos pronto.
    Adeu...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Oliver!! Me alegro que todos estéis bien. Te digo lo mismo que a Marcos. Todo irá bien y a tu madre no le pasará nada. Dile que es muy valiente y dale un abrazo de mi parte. Lo de no ver a los abuelos es duro pero es lo mejor para todos.
      A ver si esto pasa rápido... Acaba lo de castellano que tienes mucho tiempo!!!! Pero sigue jugando y haciendo manualidades, es fantástico!
      Besos! Seguimos en contacto. Carme

      Elimina
    2. Hola Oliver! A quins jocs jugueu? com ho feu, online? a l'ordinador o amb videoconsola? explica'ns una mica :) Una abraçada!

      Elimina
    3. Hola Alex! Juego al fornite online. Jugamos mi primo el Loren con el Eric y con mis amigos del futbol. Juego con la play 4.

      Elimina
  8. Hola soc el Eric, a casa estem tots bé, una mica agobias per no poder sortir pero anem fent coses per matar el Temps, molts petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eric! Me n'alegro que estigueu bé! intenta no atabalar-te. Esperem que aquesta situació acabi aviat! Estigues atent al blog que anirem posant coses! Una abraçada :)

      Elimina
    2. Hola Eric! Quines coses fas? Explican's!! i sobretot, com diu l'Àlex, no t'atabalis. Un petó ben fort! Carme

      Elimina
  9. Respostes
    1. Hola Carlos!!! Ens alegrem molt que estigueu bé. I què fas aquests dies? Un petó! Carme

      Elimina
  10. Hola soc la mamá de Carlos
    Els deures on els penjas ?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estigueu atents al correu electronic i al blog que aviat rebreu activitats digitals mitjançant "Snappet"

      Elimina
  11. Soc el Antonio a casa estem bé, fent els deures, y agobiat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Antonio!!! Me n'alegro que estigueu bé. No t'atabalis... Pensa en coses boniques.
      Una abraçada! Carme

      Elimina
    2. Hola Antonio! Em fa molta il·lusió saber de tu. Escriu-nos un correu a "eramprunya09@gmail.com" així et podré dona accés a les activitats de SNAPPET. Una abraçada! ALEX

      Elimina
  12. Hola bon dia, un dia menys perque finalitzi tot això.
    Sóc Carlos, :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carlos!!!! Aquesta és l'actitud! M'agrada molt que siguis positiu. Una abraçada, Carme

      Elimina
  13. Hola, soc el Pau Nocete. Jo també tinc ganes de sortir al carrer i de veureus tot i que a mi sí que m'agrada estar a casa. 😅

    ResponElimina
  14. Hola Carme i Alex!!!!Jo també estic bé i us trobo en falta. L'ivan, en Saber, el Emmanuel i jo estem tots els dies jugant i parlant per una aplicació que es diu Hangouts.També estic a tope amb els deures. Vosaltres com esteu?

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada