LA PROPOSTA D'AVUI...

QUIN LLIBRE HAS TRIAT?




NO OBLIDIS POSAR EL NOM AL TEU COMENTARI.


Comentaris

  1. Hola sóc Soraya,Yo el llibre que escollit és és el de"La puerta mágica"de la Diversión de Martina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola sóc Alba y yo e escollit "La Bella durmiente " ja q m'agrada molt disney.

      Elimina
  2. Hola, sóc la Paula, el llibre que he agafat es "Las mellizas cambian de colegio"la autora es "Enid Blyton"

    ResponElimina
  3. Bon dia tothom.He escollit llegir el llibre "El diario de un aldeano pringao".M'agrada molt i segur que m'ho pasaré bé un cop més. Lucas

    ResponElimina
  4. Jo he escollit dos llibres, "El diari d'una penjada 8" i "Una altre aventura dels Cinc". Ja he fet una graella a l'Excel i l'he omplert ,us recomano fer la vostra graella a aquesta aplicació o al Word. ; ) ; ) Jana Caballé

    ResponElimina
  5. Jo he escollit el llibre "El club de las zapatillas rojas 2". A mi m'agrada bastant. Jana Georgieva

    ResponElimina
  6. Recordeu omplir la graella. La Jana ens ha fet una recomanació que segur us anirà molt bé!!
    Una abraçada. Carme

    ResponElimina
  7. Jo he escollit el llibre Trons,canons i un estel i es molt interesant perque el puc llegir en catalá i en angles

    ResponElimina
  8. Hola soy el Oliver, yo me estoy leyendo. Amigos de media noche. Al principio, aburre un poco. Pero ahora, esta divertido, con las aventuras. Me esta gustando mas.

    ResponElimina
  9. Tinc el llibre: siempre sale el sol, de:soy Luna

    Ylenia

    ResponElimina
  10. hola yo me estoy leyendo el libro que se llama El Gran Regreso al Reino de la Fantasía de Geronimo Stilton

    ResponElimina
  11. Hola sóc Irene, el llibre que jo he escollit es el de "Jacky ha ha mi vida es una broma"
    ����

    ResponElimina
  12. Hola, sóc Carmen el llibre que jo he escollit es diu "Wonder" de R.J Palacio, a mi m'agrada molt y existeix la pel·licula!

    ResponElimina
  13. El llibre que he escullit es virtual hero 3 i la mascara del troll

    ResponElimina
  14. Hola , "El diari d'una penjada 8"es de la Rachell Renée Rusell i "Un altre aventura dels Cinc" es de l'Enid Buyton.

    ResponElimina
  15. Hola el llibre es "MAGIA EN EL BOSQUE" De la Diversión De Martina. AINARA.

    ResponElimina
  16. hola soy el Alvaro voy a leer EL MISTERI DEL METEORIT

    ResponElimina
  17. El llibre que estic llegint és "Atrapados en Battle Royale"

    ResponElimina
  18. Hola soc el Marcos.M yo estic llegint 'Un viaje mágico' de wigetta.

    ResponElimina
  19. Hola sóc el Pol Blanch i m'estic llegint el llibre de Capita Calçotets i el combat cruent amb l'homoide mucoide de Dav Pilkey

    ResponElimina
  20. Bon dia, Carme i Àlex! Espero que continueu bé, jo estic llegint el llibre "El capità calçotets i l'atac dels vàters parlants", és divertit, d'acció i molt proper...m'està agradant molt...

    ResponElimina
  21. Respecte a l'activitat quadres amb vida, jo ja l'enviat per email... espero que us agradi...

    ResponElimina
  22. Bon dia jo m'e acavat el llibre``un pringao total´´ del Diari de Greg i ara m'estic llegint un de Geronimo Stilton ``Viaje en el tiempo 4´´.

    ResponElimina
  23. buenas tardes yo me estoy leyendo "El diario de Álex 2 - Me estoy agobiando" de Miguel Ángel Gómez y Pedro J. Garrido, es muy interesante.

    ResponElimina
  24. Hola soy Carlos y me voy ha leer La má negre

    ResponElimina
  25. Hola yo he elegido Los compas escapan de la prisión

    ResponElimina
  26. Bon día soc el Yassin y yo he decidit llegir el llibre "CURIOSIDADES CON MIKE SOBREVIVE A UN DESASTRE DE MISIÓN"

    ResponElimina
  27. Hola sóc el Pau Nocete i he escollit el llibre de Harry Potter la Pedra Filosofal.

    ResponElimina
  28. He escollit "Los Pitufos" . Mohamed

    ResponElimina
  29. voy a leer "Detrás de todo. Lo que ningún influencer cuenta"

    ResponElimina
  30. Me estoy leyendo un libro que se llama "Nuestras fiestas". Kardike

    ResponElimina
  31. Hola som el tarek I el Omar estem llegint futbolissims

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada